Template

Det er enkelt, raskt og gratis å returnere varer hos Komplett.
Opprett en retur på 1-2-3.
Slik returnerer du en vare:
1. Registrer returen via “Min ordre”
2. Du mottar QR-kode på e-post
3. Lever pakken til nærmeste PostNord-innleveringssted
4. Følg status på returen inne på “Mine returer”

Gå til Mine ordre

Slik fungerer åpnet kjøp hos Komplett
Du alltid 14 dagers angrerett, i tråd med norsk lov. I tillegg til angreretten tilbyr Komplett 60 dagers åpent kjøp – du får altså ekstra god tid til å vurdere om du vil beholde varen. Produktet må returneres i original emballasje, med alt tilbehør som fulgte med.

Vilkår:
Varen må være i tilnærmet samme stand som da du mottok den.
Angrefristen starter når du har mottatt varen.

Unntak:
Hygieneprodukter (f.eks. barbermaskiner, tannbørster og ørepropper)
Tjenester som allerede er utført (som skjermpåsetting eller TV-kalibrering)
Brukt supportavtale
Se ytterligere betingelser for angrerett
Unntak etter 14 dager:
Komplett-PC-er hvor emballasjen er åpnet
Produkter kjøpt med FLEX-avtale
Slik pakker du varen
Sørg for at varene er godt pakket inn i original emballasje for å unngå skade under transport.
Skal du returnere flere produkter?
Legg dem i samme eske og bruk én QR-kode. For å unngå unødvendig emballasje og flere sendinger, anbefaler vi at du pakker varene sammen.
Returner på Pick-up-Point
Du kan returnere produktet ditt på vår Pick-up-Point i Sandefjord.

Adresse:
Østre Kullerød 2
3241 Sandefjord

Åpningstider:
Mandag - fredag: 09:00 - 17:00
Har du spørsmål? Vi har svar. 
Forsikring
Komplett tjeneste
Hei
Komplett tjeneste
Forsikring
Komplett tjeneste
Forsikring
Komplett tjeneste
Forsikring
Komplett tjeneste
Forsikring
Komplett tjeneste