Komplett FLEX er en ny og enkel måte å få tak i teknologi på

Det blir ikke enklere enn dette. Med Komplett Flex kan du velge mellom 1000vis av produkter, og du betaler 0 kr i dag. Du får en fast lav månedspris, siden vi gir produktene nytt liv når du oppgraderer.

Populære produkter med Komplett FLEX


 

iPhone 12

  • Fra 313,- per mnd. med FLEX
  • Betal i dag: 0,-
  • Totalt 7.512,- v/bytte etter 24 mnd.

MacBook Air

  • Fra 353,- per mnd. med FLEX
  • Betal i dag: 0,-
  • Totalt 8.472,- v/bytte etter 24 mnd.

Samsung S21 Ultra 5G

  • Fra 582,- per mnd. med FLEX
  • Betal i dag: 0,-
  • Totalt 13.968,- v/bytte etter 24 mnd.

Komplett a130 Epic Gaming-PC

  • Fra 446,- per mnd. med FLEX
  • Betal i dag: 0,-
  • Totalt 10.704,- v/bytte etter 24 mnd.

 

 

Hvilke produkter er tilgjengelig med FLEX?


 

Komplett FLEX er tilgjengelig på følgende produktkategorier og leverandører. Vi kommer fortløpende til å legge til nye kategorier og leverandører, så følg med!
 

Tilgjengelig nå 

Kommer snart

Mobiltelefoner Apple, Samsung, OnePlus Xiaomi, Huawei
PC Komplett-PC, Acer, ASUS, Lenovo, Apple MSI, Samsung, Huawei, Razer
Nettbrett Apple, Samsung Huawei
Smartklokker Apple, Samsung Garmin, Fitbit, Huawei
PC-skjermer Samsung, ASUS LG, Acer, AOC
Spillkonsoller Nintendo Sony, Microsoft

 

 

 

 

Alt du lurer på om Komplett FLEX


 

Eierskap

Er Komplett FLEX leie eller leasing?
Nei! Komplett FLEX er en egen type finansieringsprogram fra Kompletts samarbeidspartner Resurs Bank, som gir deg retten til å bytte ut et produkt i et annet.

I praksis oppleves det som å ha et abonnement på de til enhver tid beste og mest oppdaterte elektronikk-produktene fra Komplett. Du velger produkter, tilbehør og forsikring, og betaler en fast månedspris. Etter en gitt periode står du fritt til å bytte inn produktene. Da kan du velge en nyere versjon av pc-en eller bytte til et nettbrett hvis du har funnet ut at du heller har lyst på det. Vi kaller det å flexe.

Så det er jeg som eier produktet?
Ja, du eier produktet selv.

Må jeg ta vare på originalforpakningen for å kunne flexe produktet på et senere tidspunkt?
Nei, det trenger du heldigvis ikke.

Kan jeg beholde produktet etter at nedbetalingstiden er over?
Selvsagt. Det er jo ditt.

Kan jeg kjøpe produktet før nedbetalingstiden er over?
Ja, det er bare å betale inn restbeløpet.

Avtaleperioden

Hvordan kan jeg avslutte avtalen før tiden?
Ved å betale ned restsummen og beholde produktene.

Kan jeg endre avtalelengden?
Nei – avtalelengden er knyttet til det bestemte produktet og når det er lov å flexe det. Skal du endre avtalelengden må du derfor sette sammen en ny produktpakke. 

Hvordan kan jeg avslutte avtalen i løpet av avtaleperioden?
Da har du to valg. Du kan enten betale det som er igjen av avbetalingen og beholde produktet, eller be oss om vår vurdering av produktets markedsverdi. Aksepterer du verdivurderingen kan du returnere produktet og bare betale det som eventuelt gjenstår av verditap.

 

 

Betaling & Faktura

Hvordan betaler jeg for FLEX?
Du får faktura med konto- og KID-nummer hver måned. Fakturaen kommer den 10. hver måned i Digipost, og rundt den 15. hvis du vil ha den i postkassa.

Til enhver tid kan du se dine fakturaer ved å logge deg inn med bank-ID hos Resurs Bank. Bruk denne linken eller klikk på «logg inn»-ikonet oppe til høyre på resursbank.no. I den neste boksen velger du «Mine sider» under «Privatkunde».

Hvor mye må jeg betale i måneden?
Det avhenger av hvilke varer, hvilket tilbehør og eventuelt forsikring du legger i FLEX-handlekurven. Totalsummen ser du før du bekrefter ordren.

Når avslutter jeg nedbetalingen?
Det vil avhenge av hvilke produkter du har valgt. Datoen for når produktene er nedbetalt i sin helhet, får du oppgitt før du bekrefter ordren. Der ser du også om du kan flexe produktet og bytte det i et annet etter 12, 24 eller 36 måneder. Det varierer nemlig noe fra produkt til produkt.

Hvor høy er renten?
Null. Du betaler bare for produktene du har satt sammen i abonnementet. Om du velger å beholde produktet istedenfor å bytte inn, betaler du den samme avtalte månedsprisen i noen måneder til, totalprisen blir da høyere enn kontantprisen. 

Kan jeg betale mer når jeg har råd til det?
Det kan du. Den siste avbetalingen blir da justert i henhold til hvor mye du har betalt inn. 

Kan jeg betale mindre?
Nei. Minimumsavgiften må betales.

Kan jeg få e-faktura?
Nei, Resurs Bank sender faktura til din Digipost.

Hva kan jeg søke på for å finne fakturaene i mailboksen?
Du får ikke faktura på mail. Vi sender til din Digipost eller i posten. I tillegg kan du se fakturaene ved å logge deg inn hos Resurs Bank her.

Hvordan kan jeg komme i kontakt med Resurs Bank?
Mail kundetjeneste@resursbank.no eller ring 22 56 37 33.

Andre spørsmål

Hvilke produkter kan jeg kjøpe med Komplett FLEX?
I første omgang kan du velge mellom mobiler, nettbrett, smartklokker, PC-skjermer, laptops og gaming-PC-er. Se etter den blå kjøpsknappen på produktsidene for å sjekke om Komplett FLEX er et betalingsalternativ.

Kan jeg angre?
Ja, du har samme angrerett på FLEX som du ville hatt hvis du kjøpte produktet. Det vil si 14 dager etter at du har mottatt produktet.

Hva skjer med nedbetalingen hvis jeg returnerer produktet? Må jeg likevel betale den første regningen?
Har du bestemt deg for å sende produktet tilbake, men allerede mottatt den første fakturaen, behøver du ikke betale den. Har du allerede betalt, sendes pengene tilbake.

Hvis du unnlater å betale fakturaen fordi du har bestemt deg for å angre kjøpet, men blir ilagt et forsinkelsesgebyr av Resurs Bank når fakturaen forfaller, blir kravet automatisk slettet så snart Resurs Bank mottar oppsigelsen din fra oss

Må jeg søke på nytt for å bytte produktet?
Ja. Når det er tid for å flexe kan du sende produktet tilbake og opprette en ny FLEX avtale på akkurat det produktet du ønsker deg i vårt FLEX-sortiment. En ny kredittsjekk blir foretatt og du oppretter en ny avtale med Resurs Bank.

Hva skjer hvis produktet blir skadet under transport?
Da setter vi nedbetalingsplanen på pause inntil vi får sendt deg et nytt.

Hva skjer hvis produktet blir skadet eller stjålet?
Du er eier av produktet og er dermed også ansvarlig for det. Vi anbefaler derfor at du velger Trygghetsavtale som vi tilbyr som en del av produktpakka i Komplett FLEX. Det er trygt og rimelig. Du kan lese mer om hvordan du kan få reparert ødelagte produkter her.

Gjelder rabatter og Club-priser på Komplett FLEX?
Ja, selvfølgelig får du den beste prisen som er tilgjengelig.

Opptjente Komplett-Club fordeler aktiveres i handlevogn som vanlig.