Meny
Søk
Logg inn

Lenovo

Think produkter 


Trenger du service på ditt produkt så kan du kontakte Lenovo:
Telefon 67 20 45 01


Defekt ved ankomst
Er produktet defekt innen 14 dager fra mottak så kontakter du Lenovo på telefon 67 20 45 01.
Du vil motta et skjema fra Lenovo som må fylles ut. 
Registrer deretter retur på "Min side". Gi beskjed i feilbeskrivelsen når du registrerer retur at dette dreier seg om en Defekt ved ankomst-sak og skriv en utfyllende feilbeskrivelse. Du vil etter dette motta et returnummer i løpet av 1-2 virkedager. Skjemaet fra Lenovo sendes sammen med komplett vare i original salgspakke.
NB! Må sendes omgående!

Idea-produkter og øvrige modeller


Lenovo har et eget kundesenter som kan hjelpe deg hvis har problemer med ditt Idea produkt. På Lenovo sine supportsider finner du drivere, oppdatert programvare osv for ditt produkt.
Eventuelt ring 67 20 45 01 for support.

Trenger du service på ditt produkt så kan du registrere saken direkte hos vår servicepartner Infocare Workshop: Bestill service 

Defekt ved ankomst meldes innen 14 dager fra mottak, dette noteres i feilmeldingen ved servicebestilling (DOA / ønsker kredit + feilmelding).

 

Telefoner

Trenger du service på ditt produkt kan du registrere saken direkte hos vår servicepartner: Mobylife