Reklamasjon og garanti

Har du problemer med produktet ditt? Vi er her for å hjelpe!

Hvordan registrerer jeg en reklamasjon?

 

1
Gå til Mine Ordre og finn riktig produkt
2
Gå inn på ordren og klikk "opprett retur"
3
Velg reparasjon/feil på varen, og fyll ut skjema

Når reklamasjonen er registrert vil du få en bekreftelse på e-post med QR-kode for frakt. Du sender produktet direkte til verkstedet. Produktet vil enten bli reparert eller byttet ut med et nytt.

Valget mellom reparasjon og nytt produkt, avhenger av kostnad og type produkt. For større produkter vil en servicetekniker som regel komme hjem til deg.

Hvor lang tid tar det?

Tiden det tar å reparere et produkt varierer avhengig av produkttype og hvor omfattende feilen er. Vanlig servicetid er som regel rundt 14 dager fra verkstedet har mottatt produktet. Du vil få status underveis.

Hva koster det?

Du betaler ingenting hvis feilen dekkes av reklamasjonsretten. Hvis det er en feil som følge av for eksempel en fysisk skade, kan det påløpe kostnader for undersøkelse og eventuell reparasjon. Verkstedet informerer deg alltid på forhånd, og arbeidet starter ikke før du har godkjent det.

Har du spørsmål? Vi har svar.