Black Week

Det er trygt å handle hos Komplett under Black Week!
  • 60 dager åpent kjøp*
  • Fri frakt*
  • Gratis retur
  • Rask leveranse
Komplett-PC
  • Jeg har bestilt en Komplett-PC og lurer på hvorfor den ikke er sendt enda?
    Vi har svært gode PC-er på kampanje ifm. Black Week og etterspørselen slår alle rekorder! Dette medfører noe lengre produksjonstid enn normalt. Vi har satt alle våre teknikere til verks slik at vi får bygget så fort som overhodet mulig. Vi har som mål at alle Komplett-PCer bestilt innen Black Friday (28.11) skal være produsert og sendt før jul. Dette forutsetter at alle deler var på lager da bestillingen ble gjort.
  • Hva betyr produksjonstid?
    Estimert produksjonstid på sidene våre angir det som til enhver tid gjelder for NYE bestillinger. Hvis det var et annet estimat da du la din bestilling, så er det fortsatt det estimatet vi ga deg i kjøpsøyeblikket som gjelder for din Komplett-PC. Fortvil derfor ikke hvis du ser en lengre produksjonstid på ordresiden din nå.
Min bestilling
  • Når sendes bestillingen min?
    Hvis du har valgt levering med ekspresshåndtering i kassen vil ordren din normalt sendt samme dag*, eller dagen etter. Det er travelt under black week, men vi og våre transportører jobber for å sende ut alle bestillinger så raskt som mulig. Øvrige bestillinger sendes innen 5 virkedager. Du finner status på ordresiden din.

    *gjelder bestillinger der alle produktene er på lager og det ikke er produksjonstid (Komplett-PC) eller bestilt med tilleggstjenester (eks. skjermpåsetting).
  • Hvordan kan jeg følge pakken min?
    Du finner sporingen på ordresiden under «Pakkesporing». Der ser du hvor pakken er og når den forventes levert.
  • Hvorfor er det ingen oppdateringen på sporingen til min bestilling?
    I perioden som vi er inne i nå så er antallet pakker som skal igjennom våre transportøres terminaler og videre ut til kundene større enn normalt. Dette kan medføre at det tar lengere tid før du får en oppdatering på sporingen og det kan også være forsinkelser i forbindelse med utsending av hentemeldinger (utleveringsstedet bruker lengre tid på innskanning).
  • Kan jeg endre eller legge til noe i bestillingen min?
    Når bestillingen er fullført, får du dessverre ikke gjort endringer i bestillingen din selv. Hvis bestillingen ikke er sendt ennå, ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan forsøke å gjøre endring for deg. Du kan også kansellere bestillingen selv via ordresiden og legge inn en ny bestilling.
  • Hvor lang leveringstid må jeg regne med?
    Leveringstiden avhenger av hvilken fraktmetode du har valgt. Du vil se estimert leveringstid i kassen før du fullfører bestillingen og får tilsendt sporingsinformasjon så snart bestillingen er sendt fra oss. Lurer du på hvor pakken er underveis, sjekk sporingslinken eller ta kontakte transportør direkte.
  • Får jeg pakken før jul?
    Vi anbefaler å bestille tidlig for å være trygg på levering før jul. Vi oppdaterer snart bestillingsfristene til jul på egen side.
  • Jeg får ikke valgt ekspresslevering med Porterbuddy – hvorfor?
    Det betyr at produktet du har bestilt er for stort, kapasiteten er full eller at du bor utenfor leveringsområdet. Du kan fortsatt velge en annen leveringmetode, som ofte går raskt.
Lagerstatuser
  • Grønn - Produktet er på lager
  • Gul/grønn - Forventet på lager <dato>
  • Gul - Forventet på lager <dato>, noe usikkerhet rundt leveringstid
  • Blå - Produktet er utsolgt og ingen nye leveranser er på vei til vårt lager. Vi bestiller når du legger ordre. Usikker leveringstid - følg med på ordresiden
Åpent kjøp
  • Kan jeg returnere varer kjøpt under Black Week?*
    Ja, du har 60 dagers åpent kjøp – også for kampanjevarer. Produktet må være i samme stand som da du mottok det. Les mer her og se unntak
  • Når får jeg pengene tilbake hvis jeg returnerer bestillingen?
    Pengene vil normalt sett være tilbake på konto innen 2 uker, etter at du har sendt produktet i retur til oss.
Prismatch
  • Har dere prismatch under Black Week?
    Vi matcher ikke kampanjepriser, men ordinære priser mot Elkjøp, Power, NetOnNet, HiFi Klubben, Apple.no og Samsung.no. Les mer her.
  • Jeg har tidligere kjøpt et produkt som nå er på kampanje under Black Week – kan jeg få tilbake mellomlegget?
    Dersom du kjøpte et produktet for 60 dager siden eller mindre og som er innenfor kriteriene for åpent kjøp, kan du ta kontakt med vårt kundesenter og få tilbakebetalt mellomlegget.
  • Blir produktet enda billigere under Black Week?
    Produkter merket med Black Tag har allerede laveste pris, og blir ikke billigere hos oss under Black Week. Skulle prisen mot formodning bli redusert i kampanjeperioden, kontakter du kundeservice – vi refunderer mellomlegget.
Betaling og forsikring
  • Når får jeg pengene tilbake hvis jeg kansellerer?
    Pengene trekkes først når bestillingen sendes og du mottar sendingsbekreftelse. Hvis bestillingen kanselleres før det, fjernes reservasjonen på din bankkonto automatisk etter få virkedager.
  • Pengene for bestillingen har kommet tilbake på kontoen min – er noe galt?
    Hvis bestillingen ikke blir sendt innen få virkedager, blir reservasjonen automatisk opphevet av banken. Dette vil ikke vises som en tilbakebetaling på kontoen din. Vi trekker først pengene når du mottar en sendingsbekreftelse og bestillingen sendes fra vårt lager.
  • Hvorfor får jeg ikke opp faktura som betalingsalternativ?
    Når du klikker deg videre fra handlekurven til kassen, så tas det en kredittsjekk av deg og tilgjengelige betalingsalternativer vil ligge synlig i kassen. Vårt kundesenter kan ikke påvirke kredittsjekken som gjøres og vi anbefaler deg å ta kontakt med din egen bank.
  • Tilbyr dere gavekort?
    For øyeblikket tilbyr vi ikke gavekort. Les mer om våre betalingsalternativer her.
Fikk du ikke svar på det du lurte på?
  • Om du trenger kjøpshjelp
    Se etter Live Shopping ikonet nede på venstre side og snakk med en av våre produkteksperter. Les mer om tjenesten her

  • Andre spørsmål
    Ta kontakt med vårt kundesenter, se åpningstider her