Mange av våre kunder har spørsmål angående levering og hva som skjer etter de har handlet hvitevarer hos oss. Her har vi samlet de vanligste spørsmålene og svarene. Dersom du ikke fikk svar på det du lurte på så kontakt oss gjerne!

Prisliste hvitevaretjenester:

Hjemlevering til bakkenivå Fri frakt for Komplett CLUB-medlemmer! Kostnadsfritt på ordinære kjøp over 1000 kroner.
Innbæring 599 kr
Retur av emballasje 69 kr
Retur av gammelt produkt 199 kr
Installasjon av kjøl/frys 349 kr
Installasjon av vaskemaskin på våtrom 499 kr
Installasjon av tørketrommel 399 kr

Levering kan skje ved første hinder, for eksempel ved fergekai på landsiden dersom kunde bor på en øy uten fast veiforbindelse.

For hjemlevering må du være hjemme for å signere for levering. Ved hjemlevering med innbæring er du selv ansvarlig for å sørge for fri adgang i henhold til levering. Du er også ansvarlig for å beskytte gulv helt inn til anvist plass ved levering, da transportørens personale er påkrevd å bruke vernesko til enhver tid ved håndtering av gods. Dersom områder/dører osv. er for smale til å bære inn godset, har sjåføren rett til å avbryte leveringen.

Hvor mye koster det å få varen levert hjem?

Som medlem i Komplett CLUB får du alltid fri frakt med rimeligste fraktalternativ. Vi spanderer frakten på ordinære kjøp over 1000 kroner (gjelder rimeligste fraktalternativ).

Hvitevarer leveres hjem til bakkenivå av PostNord. De vil kontakte deg for å avtale leveringstidspunkt, men kan også nås på 09300.

I tillegg kan vi med Posten/Bring tilby innbæring til kun 599 kr, retur av emballasje 69 kr, retur av gammelt produkt til 199 kr, og installasjonstjenester fra 349 kr. De vil kontakte deg for å avtale leveringstidspunkt, men kan også nås på 22 03 00 00.

Hvor lang tid tar det før jeg får min nye hvitevare levert?

Lagervarer har normal leveringstid på 1-3 virkedager. Merk at du må være hjemme ved levering. Postnord eller Posten/Bring vil kontakte deg for å avtale leveringstidspunkt. De kan også nås på tlf 09300 (Postnord) eller 22 03 00 00 (Posten/Bring).

Hva gjør jeg dersom varen ikke virker eller går i stykker?

Vi hjelper deg hvis din vare ikke virker eller går i stykker. Du finner instruksene for å registrere service/reklamasjon her. Produsent er ansvarlig for service og reklamasjon. En servicepartner som tildeles ditt oppdrag vil kontakte deg innen 24 timer. Dersom feilen ikke er utbedret innen 1 uke vil du få tilbud om et utlånsprodukt av servicepartner.

Når du kjøper hvitevarer hos oss har du 5 års reklamasjonsrett

Hvilke tjenester tilbys ved levering?

Hvis du har bestilt hjemlevering med innbæring kan du legge til alle tilgjengelige installasjonstjenester.

Hvis du har bestilt hjemlevering med innbæring og installasjon av dine nye hvitevarer, inngår demontering av den gamle tilsvarende hvitevaren, og vi har da samtidig muligheten å ta med oss den gamle hvitevaren i retur for gjenvinning. Husk å legge til tjenesten «Retur av gammelt produkt» for at den skal inngå som en del av bestillingen din.

Hvis du ikke har bestilt installasjon av dine nye hvitevarer, men kun hjemlevering med innbæring, kan vi fremdeles tilby avhenting av den gamle, tilsvarende hvitevaren for gjenvinning. Du er selv ansvarlig for at din gamle hvitevare som skal transporteres til gjenvinning, er frakoblet og klar til å ta med. Her trenger du også å legge til tjenesten «Retur av gammelt produkt» i bestillingen din for at den skal inngå.

Retur av gammelt produkt (199,-)

Hva er inkludert:

  • Retur av gammelt produkt
  • Gjenvinning av gammelt produkt

Hva må du sørge for:

  • Produkt skal være klargjort før opphenting, dvs at produktet skal være tømt og frakoblet uttak
  • Spesifisere antall produkter som skal i retur

Hva er ikke inkludert i pris:

  • Klargjøring og tømming av produkt
  • Demontering

Retur av emballasje (69,-)

Hva er inkludert:

  • Utpakking og retur av emballasje

Hva er ikke inkludert i pris:

  • Installasjon og retur av gammel vare

Installasjon av kjøl/frys (349,-)

Hva er inkludert:

  • Demontering
  • Avemballering både utvendig og innvendig
  • Plassering av produkt til anvist plass
  • Vatre produkt

Hva må du sørge for:

  • Klargjøre anvist plass
  • Velge skap med riktig side av dørhengsel
  • Tømme gammelt produkt

Hva er ikke inkludert i pris:

  • Omhengsling av produkt
  • Klargjøring/tømme gammelt produkt
  • Tilkobling til strøm
  • Funksjonstest

Installasjon av vaskemaskin på våtrom (499,-)

Hva er inkludert:

  • Demontering
  • Avemballering
  • Plassering av produkt til anvist plass
  • Fjerne transportsikringer
  • Tilkobling av strøm
  • Tilkobling av vann
  • Tilkobling av avløp
  • Test av vanntilkobling
  • Vatre produkt
  • Funksjonstest
  • Dersom tørketrommel skal stå oppå vaskemaskin skal vibrasjonsdempere/stableramme plasseres mellom pro duktene

Hva må du sørge for:

  • Klargjøre anvist plass
  • Anvist plass kan ikke være lenger enn 1,2 m fra strøm, vann og avløp
  • Rommet må være godkjent våtrom etter norsk lov
  • Du er ansvarlig for anskaffelse av vibrasjonsdempere/ stableramme dersom produktet skal stables

Hva er ikke inkludert i pris:

  • Vibrasjonsdempere/stableramme
  • Skjøting/skjøteslanger til strøm, vann eller avløp
  • Installasjon av fagperson

Installasjon av tørketrommel (399,-)

Hva er inkludert:

  • Demontering
  • Avemballering
  • Plassering av produkt til anvist plass
  • Tilkobling av avløp (dersom det er relevant)
  • Tilkobling av strøm
  • Vatre produkt
  • Funksjonstest
  • Dersom tørketrommel skal stå oppå vaskemaskin skal vibrasjonsdempere/stableramme plasseres mellom produktene

Hva må du sørge for:

  • Klargjøre anvist plass
  • Du er ansvarlig for anskaffelse av vibrasjonsdempere/ stableramme dersom produktet skal stables

Hva er ikke inkludert i pris:

  • Vibrasjonsdempere/stableramme

 

 

SPAR 3 000,- -3 000 KR
Varenr: 1216939 / Prodnr: WGG254AASN
Før 9 990,-
6 990,-