Informasjon vedr. Korona - Covid-19

Komplett følger utviklingen av Koronaviruset tett og forholder oss til retningslinjer og gjeldende anbefalinger. Her har vi samlet informasjonen du trenger for å handle trygt på Komplett.no.

 

Endring i våre kundefordeler

Grunnet den pågående situasjonen knyttet til koronaviruset (Covid-19) og usikkerheten dette medfører kan vi fra 16. mars 2020 ikke opprettholde kundefordelen Åpent kjøp i 60 dager. Dette innebærer at vi ikke tar i mot varer du har tatt med hjem eller testet hjemme. Øvrige garanti- og reklamasjonsrettigheter påvirkes ikke av dette, og vil fortsette å gjelde. Vi beklager ulempen dette måtte medføre.

 

Ofte stilte spørsmål:

 

Vil man fremdeles kunne bestille varer som normalt hos Komplett?

Vårt lager er i full drift og vi pakker og sender ut ordre fortløpende. 

 

Hvordan påvirkes leveringstiden av situasjonen vi befinner oss i?

Våre transportører melder at de ikke har noen utfordringer med å levere til tiden. 

 

Er det fremdeles mulig å hente pakker på Pick-up-point Sandefjord?

Ja, det vil fremdeles være mulig å hente pakker i vårt Pick-up-point. Vi har tatt forholdsregler, og det er satt ut hånddesinfeksjon og engangshansker for å minske smittefaren. Husk å holde minimum 1 meter avstand til andre for å hindre smitte. 

 

Vil kundeservice være åpent som normalt?

Kundeservice har inntil videre vanlige åpningstider. Vi anbefaler at du kontakter oss via chat eller e-post. Les mer og se åpningstider her.
Grunnet stor pågang til vårt kundesenter vil det dessverre kunne forekomme lengre ventetid enn normalt. Vi besvarer alle henvendelser fortløpende, og alle som tar kontakt med oss vil få svar.

 

Vil det være mulig å bestille med hjemlevering?  

Det er fremdeles mulig å bestille med hjemlevering, men det vil ikke være mulig å bestille tilleggstjenester som innbæring, avemballering og retur av EE-avfall.

Bor du i Oslo-området, Bærum Drammen, Lillestrøm, Drøbak eller Ski kan du benytte deg av ekspresslevering samme dag med Porterbuddy om du bestiller før kl. 12:00 mandag-fredag eller søndag. Les mer her.

Både Posten og Postnord tilbyr også hjemlevering. Les mer her.

 

Ordre bestilt med tilleggstjenester

Det vil ikke være mulig å bestille hjemlevering med tilleggstjenester som innbæring, avemballering og retur av EE-avfall.

 

Hvordan vil vareleveransene inn til Komplett være?

Selv om grensene i de fleste land er stengt for passasjerer så vil godstrafikk gå som normalt i forhold til den informasjonen vi har per dags dato. Myndighetene sin klare intensjon er at varetransport skal gå som normalt. Vi forventer derfor ingen større forsinkelser på vareleveransene inn til Komplett. Våre datoer på nettsiden skal til enhver tid være oppdatert.