Skitt Fiske AS Logo

Skitt Fiske AS

(11)
Skittfiske.no ble etablert i 2003 i Sandefjord av tre studenter som fant ut at det var få nettbutikker og liten konkurranse på nett når det kom til fiskeutstyr. I tillegg var det vanlig med høye priser ut til kundene i Norge i forhold til andre land. Dette endret Skitt Fiske ganske fort på med fokus på kunden og gode priser. I dag er vi en av Nordens største nettbutikker innen jakt, fiske og friluftsliv. Vi har passert 30 ansatte som jobber iherdig med nettbutikkene skittfiske.no og skittjakt.no i Norge, samt skittfiske.se for våre svenske og danske kunder. Hos oss kan du komme og besøke vår fysiske butikk på 2000m2 i Sandefjord, eller du kan få tilsendt varene fra vårt topp moderne robotlager der vi sender ut over 100.000 pakker i året til hele Skandinavia. Alle som jobber på Skitt Fiske er lidenskapelig interessert i kunder, jakt, fiske, friluftsliv og alt hva naturen har å by på. Vårt fokus er å yte topp service, gode priser og rask levering av kundenes bestillinger. Skitt Fiske!
Har du spørsmål til en ordre fra denne selgeren?
Ta kontakt via aktuell ordre fra ordrehistorikken

Anmeldelser

100% positive anmeldelser de siste 30 dager

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne
Av Marie 07.10.2018
Av Stian 25.09.2018
" Varen var ikke på lager, derfor noe lang leveringstid. Fikk ikke beskjed om dette før jeg hadde etterlyst varen. "
Av Gunnar Emil 03.09.2018
Av Kenneth 26.08.2018

Vilkår for retur

1. Angrerettloven / angrefrist Dersom du angrer på et kjøp hos oss, er det Angrerettloven som gjelder. I henhold til Angrerettloven har du noen plikter og oppgaver. Disse finner du i avsnittene nedenfor. Vi ønsker at transaksjonene rundt dette skal være så enkle som mulig for alle parter innenfor lovens bestemmelser. Så sant innpakningen ikke tar skade eller blir forringet på noen måte (fremstår som ny), vil ikke dette innebære avskåring i angreretten. Ved brutt forsegling eller at varen er tatt i bruk som din egen, kan ikke angreretten gjøres gjeldende. Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven § 11 og § 13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil da bli belastet et gebyr på 500,-. Gebyret dekker postens fraktkostnader frem til deg og tilbake til oss igjen, samt Skittfiske sin behandling av saken. Disse punktene krever en aktiv handling fra deg, på en slik måte at det ikke er noen tvil om at du benytter deg av din angrerett. Med andre ord slik at vi kan behandle saken på en rask og smertefri måte for alle parter iht. Angrerettloven. Det oppfordres til at "Angrepakken" din sendes som pakkepost slik at du ved å sjekke Posten sine sider har full oversikt over hvor ditt produkt befinner seg i Postens system frem til det ankommer oss. 100 dagers fristen begynner den dagen du som kunde har mottatt varen. 2. Vi har 100 dagers angrefrist Disse punktene krever en aktiv handling fra deg, på en slik måte at det ikke er noen tvil om at du benytter deg av din angrerett. Med andre ord slik at vi kan behandle saken på en rask og smertefri måte for alle parter iht. Angrerettloven. Det oppfordres til at "Angrepakken" din sendes som pakkepost slik at du ved å sjekke Posten sine sider har full oversikt over hvor ditt produkt befinner seg i Postens system frem til det ankommer oss. 100 dagers fristen begynner den dagen du som kunde har mottatt varen. Dersom du ønsker å benytte angreretten er det bare å benytte skjemaet for angrerett som du fikk på e-post samme dag som vi sendte varen. Dersom du ikke finner dette kan du også skrive ut en kopi av ordren din fra "Min Side" på vårt kundesenter og notere på den hva saken gjelder. Ønsker du å benytte deg av angreretten må du gi oss beskjed senest 100 dager etter at du mottok varene fra oss. 3. Forbrukerkjøpsloven Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Fristen for å reklamere er allikevel ikke kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år. Hvis forbrukeren ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende. En mangel som viser seg innen seks måneder etter at forbrukeren overtok tingen (normalt leveringstidspunktet) skal formodes å ha eksistert ved risikoens overgang. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes oss skriftlig. 4. Vilkår for garanti og reklamasjon En garanti er noe som oftest produsenten gir og er som regel gyldig uansett hvor i verden man kjøper produktet. Norge har et av de strengeste og mest omfattende lovverk rundt salg til forbruker. Ved privatkjøp i Norge har du uavhengig av garantier som er gitt av produsent, forbrukerkjøpsloven som gir deg gode rettigheter dersom det oppstår en feil på produktet. Dersom en garanti er gitt av en forhandler eller importør i Norge, er dette alltid i tillegg til rettighetene du har i forbrukerkjøpsloven. Når lovverket er så omfattende, påløper det også en del plikter og formkrav som begge parter må forholde seg til. Lover som omhandler forbrukerkjøp er blant annet Forbrukerkjøpsloven, Angrerettloven og Markedsføringsloven.