West System Norge AS Logo

West System Norge AS

(20)
West System Norge AS ble etablert i 1996, og er i dag Norges største og ledende butikk innenfor kombinasjonen gode og prisgunstige kajakker, kanoer, båter, utenbordsmotorer samt padle- og båtutstyr. Foruten en stor nettbutikk med over 18.000 produkter har vi også en butikk på 1.300 m2 på Alnabru i Oslo, og her kan du se vår store utstilling som viser et bredt utvalg våre produkter. Vår forretningsidé er å tilby et stort utvalg av gode, solide og funksjonsriktige produkter til så lave priser at så mange som mulig har råd til å kjøpe dem. Kvalitet til lav pris har alltid vært vårt hovedfokus siden vi startet vår forretning i 1996. Våre kunder skal være fornøyd når de handler hos oss. God service er en selvfølge! Som faghandel har vi bred erfaring og god produktkunnskap. Vi er eksperter på padle- og båtutstyr samt bruksvennlige kajakker, kanoer, båter og utenbordsmotorer.
Har du spørsmål til en ordre fra denne selgeren?
Ta kontakt via aktuell ordre fra ordrehistorikken

Anmeldelser

100% positive anmeldelser de siste 30 dager

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne
Av Sidsel 08.10.2018
Av Erik 15.09.2018
Av Henning 02.09.2018
Av Torfinn 28.08.2018

Kjøpsvilkår

Reklamasjon Heldigvis er det svært sjelden vi opplever reklamasjoner med våre produkter, men med stort volum på mange forskjellige artikler er det ikke til å unngå at det fra tid til annen er feil på et produkt. Det er viktig at du som kunde er sikker på at feilen ikke skyldes forhold på kundens side. Videre er det viktig at det reklameres i rimelig tid etter at feilen ble, eller burde ha blitt, oppdaget. Dersom det kan godtgjøres at det er en feil eller mangel med produktet i forhold til varens beskrivelse på våre sider må dette gis beskjed om til West System slik at vi kan iverksette tiltak for avhjelp. Alle reklamasjoner må sendes til oss skriftlig per mail til: firmapost@westsystem.no, da det gjør det vesentlig lettere i ettertid rent bevismessig. I reklamasjonsbrevet er det viktig at du får frem hva du mener er galt med produktet. Ved reklamasjoner som skyldes feil eller mangler på produktet dekker tjenesteyter returfrakten. Varer skal aldri sendes i retur til West System uten at pakken merkes med referanse. Dette vil du få av personen du er i kontakt med. West System Norge AS er ikke ansvarlig for indirekte tap som følge av mangler med mindre tapet er voldt ved grov uaktsomhet fra West System Norge AS sin side. Disclaimer/forbehold Vi forsøker til enhver tid å holde informasjonen om produktene våre så oppdatert og korrekt som mulig. Vi tar likevel et forbehold om skrive- og trykkfeil samt endringer på produkter hvor vi ikke selv er informert fra våre leverandører. På bakgrunn av dette tar vi forbehold om å kansellere ordrer hvor vi ikke kan levere varen slik den er presentert i nettbutikken fordi varen enten er endret, utsolgt eller utgått. Hvis dette skulle skje med din ordre hører du fra oss så fort ordren er registrert i vårt system. Innholdet på disse nettsidene er kun en informasjonstjeneste fra West System Norge AS. West System Norge AS fraskriver seg ethvert ansvar for eventuelle tap, uhell, kostnader eller senskader (direkte og indirekte) som måtte oppstå som en følge av at noen benytter seg av den informasjonen eller de produktene som fremkommer/blir beskrevet på disse nettsidene. Det som her står skrevet om de ulike produktene er kun generelle retningslinjer og råd. Vi gir ingen garanti for at det spesifikke produkt passer for den enkelte bruker i en gitt situasjon. På enkelte av våre nettsider er det oppgitt linker til videoer og andre websider. Vi frasier oss et hvert ansvar for det innholdet/opplysningene som framkommer her og aksepterer ikke ansvar i forbindelse med tilgang til, eller bruk av disse websider.

Vilkår for retur

Kjøpsvilkår Angrefrist Som forbruker (privatperson) gir angrefrist gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du så snart som mulig, og senest innen 14 dager etter at du har mottatt varene gir oss beskjed om at du vil benytte deg av angrefristen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende må produktet være returnert til oss ubrukt, i originalemballasjen, i samme mengde og stand som ved mottak. Returen av varen må du som kjøper dekke utgiftene for, og når vi har mottatt varene får du kreditert kjøpesummen. Link til angrefristskjema finner du nederst på denne siden. Produktene kan returneres til: West System Norge AS Strømsveien 230, 0668 Oslo Retur for kreditering Retur blir kun akseptert etter avtale med selger. Ved returnering av produkter med original emballasje hvor produktet kun er sjekket og fremstår som nytt, tilbakebetales hele kjøpesummen, inklusive frakt og eventuelle gebyrer. Returnering av produkter uten originalemballasjen, eller hvor originalemballasjen er skadet eller forringet på noen måte, eller produktet ikke fremstår som nytt, forbeholder vi oss retten til å beregne kontrollomkostninger etter regning. Dette gjelder også uavhentede pakker. Hvis et produkt er benyttet i angrerettsperioden og dette har ført til en verdireduksjon på produktet, forbeholder vi oss retten til fradrag i kjøpesummen tilsvarende verdireduksjonen, før resten av kjøpesummen og frakten tilbakebetales. Angreretten kan ikke benyttes på produkter med begrenset levetid og/eller kapasitet eller som forringes raskt, hvis original forpakning er brutt. Dette gjelder for eksempel batterier, lyskilder, enkelte brann- og røykvarslere, tetnings- og fugemasser etc. Kjetting, tau, kabel og ledning etter kapp (salg i meter) omfattes ikke av angreretten og kan ikke returneres. Hvis skade og feil ved leveranse I blant kan det dessverre oppstå en feil eller skade i forbindelse med levering av en vare. Da er vi her for å hjelpe deg og utbedre den feilen som har oppstått. Husk følgende: 1. Hvis din vare er skadet når du mottar den, er det viktig at du melder ifra om skaden til oss så fort som mulig og senest innen 3 virkedager etter mottakelsen av varen. 2. NB! Synlige skader som man ser når du mottar varen må være anmerket på utleveringsbilaget, altså fraktbrevet som du skriver under på når du mottar varen. Dette er svært viktig. Hvis ikke dette blir gjort kan ikke vi eller fraktselskapet behandle reklamasjonen. Da får vil du ikke få noen erstatning. 3. For at vi skal kunne vurdere skaden må vi motta bilder av skaden. Send disse til: firmapost@westsystem.no 4. Hvis du skal reklamere på varen og eventuelt sende den tilbake til oss, vennligst benytt eksisterende emballasje i tillegg til eventuell ny og nødvendig emballasje som kreves for at varen skal kunne fraktes trygt tilbake til oss. 5. Hvis du har mottatt feil vare, vennligst kontakt oss så fort som mulig og senest innen 3 virkedager etter mottakelse slik at vi kan rette opp feilen. 6. Alle reklamasjoner må sendes til oss skriftlig per mail til: firmapost@westsystem.no