Sykkelpikene AS Logo

Sykkelpikene AS

(8)
365 dager bytte på alle produkter. 3 år gratis sykkelservice i en av våre butikker. Vi ivrer for sykling i all slags klær. For mange år siden i Københavns gater begynte ideen om Sykkelpikene å ta form - bringe kulturen om å sykle med stil til Norge. Den gang var det to ildsjeler med et ønske. I dag består Sykkelpikene av flere personer, nettbutikker og 7 butikker fordelt mellom Oslo, Bergen, Stavanger, Trondheim og Kristiansand. Vi ivrer etter å tilby sykler og tilbehør for en fantastisk sykkeltur. Vi håper butikken og produktene faller i smak, og at de vil gi mange gode opplevelser i hverdagen. Det er jo faktisk alle disse vanlige dagene som er selve livet. Produktene kommer fra offisielle leverandører/produsenter i Norge og Europa. Vi har lager og kontor i Kristiansand. Det er også mulig å benytte en av våre butikker. Dette sikrer deg riktig oppfølging dersom noe skulle skje. Alle sykler kjøps hos Sykkelpikene får 3 år gratis serviceavtale inkludert i prisen. Du betaler kun for delene eller eventuelle reparasjoner. Kostnader avtales med deg i forkant. Gratis service utføres i våre butikker i tidsrommet oktober - april. Servicen utføres (hvis du ønsker) årlig og inneholder: justere gir, smøre drivverk, justere sete/styre, stramme pedaler, skruer og muttere, fylle luft i dekkene, oppdatere programvare på relevante elsykler.
Har du spørsmål til en ordre fra denne selgeren?
Ta kontakt via aktuell ordre fra ordrehistorikken

Anmeldelser

100% positive anmeldelser de siste 30 dager

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne
Av Jan Erik 26.09.2018
" Jeg er veldig godt fornøyd, varen kom veldig raskt og kvaliteten ser ut til å være god. "
Av Jon 03.09.2018
Av Ellen 15.08.2018
Av Solvår 09.06.2018

Vilkår for retur

- ANGRERETT OG BYTTE - Det er alltid 14 dager angrerett på varer kjøpt av oss på nett. 14 dager regnes fra dagen varen mottas og varen må returneres senest 14 dager etter at det er bestemt å benytte angrerett. Sykkelpikene AS er en norsk bedrift, og dermed reguleres alle salg av norske lover, med blant annet Forbrukerkjøpsloven. 365 DAGER BYTTE: Selger tilbyr 365 dager bytte. Dette gjelder kjøp fra butikk og nettbutikk. Dette er en utvidet bytterett som ikke må forveksles med ordinær angrerett. 365 dager bytte er fra selgers side ment å gi kjøper ekstra trygghet for at det ikke er hastverk med å bestemme seg for om varen har riktige egenskaper. Når en vare byttes kvalifiserer ny vare til ytterligere 365 dager bytte med tilsvarende betingelser. METODER FOR Å BYTTE I BUTIKK: * Selger og kjøper bytter dersom varene koster like mye. * Selger og kjøper bytter og kunde betaler mellomlegg dersom ny vare koster mer. * Selger og kjøper bytter og selger utsteder tilgodelapp som kan brukes i samme butikk dersom ny vare koster mindre. METODER FOR Å BYTTE I NETTBUTIKK: * I alle tilfeller kjøpes ny vare på vanlig måte i nettbutikken. Deretter returneres varen sammen med en lapp hvor det henvises til gammelt og nytt ordrenummer. Selger sender ny vare med en gang og tilbakebetaler den gamle ordren ved returbehandling. For enkelhetens skyld er det fint om kjøper viser til at det gjelder 365 dagers bytterett. KRITERIER: Det er ulike kriterier for å kvalifisere til angrerett og 365 dager bytte. Dette er kriteriene for å kvalifisere til 365 dager bytte: * Varen og emballasjen må fremstå som ny, slik at selger kan selge varen på nytt uten forringelse av verdi. Varen må dermed være uten lukt eller merker og inneholde alt som fulgte med, samt returneres i original emballasje. * Varen er ikke brukt. * Kjøper må henvise til ordrebekreftelse eller kvittering. * 365 dager telles fra dagen ordren ble registrert. * Varens bestanddeler må pakkes på samme måte som da varen ble levert fra selger. * Kjøper velger selv metode for retur og bærer selv kostnad og risiko for retur. * Tilbakebetaling skjer til samme kontonummer som betalte. - RISIKO FOR VAREN - Kunden overtar risiko for varen når den er utlevert til kunden i henhold til avtale om frakt/levering. Ved retur for bytte eller angrerett har kunden selv ansvar for risiko helt til varen er levert tilbake til selger. Kunden velger selv hvordan varen leveres tilbake. Selger anbefaler å pakke og merke på samme måte eller bedre som da selger leverte varen. Skal pakken sendes anbefaler selger å sende med sporing. Kunden beholder også risiko for varen selv om retur betales av selger. - TIPS OG RÅD VED RETUR - Det er lurt å ta godt vare på emballasje, varen og det som følger med. På den måten reduseres ikke mulighetene ved eventuell retur. Det er blant annet lurt å åpne esken forsiktig ved å splitte tapen der det er naturlig - løft emballasjen av tunge produkter - ikke omvendt. Hvis du bestemmer deg for å returnere må alt følge med. Ikke skriv returadresse rett på emballasjen. Husk at vi skal selge varen på nytt. Legg ved en lapp inni esken som beskriver årsak til retur. Noter ordrenummer på samme lapp. - UAVHENTEDE PAKKER - Uavhentet pakke er ikke det samme som angrerett, og bør for all del unngås. Kjøper har ikke samme rettigheter som beskrevet i angrerettloven ved retur på grunn av uavhentet pakke. Vi kontakter kjøper ved ankomst av en uavhentet vare. Sammen finner vi ut hva som skjer videre. For å unngå automatisk retur må pakken hentes innen fristen, som ofte 14 dager fra varen ankom utleveringsstedet. Gjelder det større gods med hjemlevering må henvendelse fra Postnord besvares så fort som mulig. Retur som følge av "uavhentet" koster mye, og kan gi avkortet refundering av kjøpsbeløp. Håndteringskostnader kan komme opp mot 250 kroner + returfrakt. Ved stort gods er automatisk returfrakt unevnelig kostbart, og må for all del unngås. Ta kontakt snarest hvis vi kan gjøre noe for å hjelpe i en situasjon hvor du er hindret fra å hente. RETURADRESSE: Sykkelpikene AS Setesdalsveien 43 4616 Kristiansand