Kontakt oss

Kontakt ang. varer som selges og leveres av Komplett.no:

Når du kontakter Komplett.no via e-post, lagres din e-post henvendelse og kontaktinformasjon hos oss. Dette er nødvendig for å kunne gjennomføre din henvendelse og for å kunne kontakte deg hvis det skulle være behov for oppfølging. For mer informasjon, se vår personvernerklæring.

 

Kundeservice (Komplett):

  • Telefon 33 00 55 00
  • Åpningstider telefon mandag – fredag 09.00 – 18.00
  • Åpningstider chat mandag - fredag 09.00 - 18.00. Lørdag og søndag stengt.
  • E-post: kundeservice@komplett.no. Vi svarer innen 48 timer (2 virkedager)


Dersom saken din ikke løser seg etter at du har vært i kontakt med vår kundeservice, kan du eventuelt klage til: 

Forbrukerrådet
Fred Olsens gate 1
0152 Oslo

http://www.@forbrukerraadet.no 

Du kan eventuelt sende din klage via EUs nettplattform for tvisteløsning

 

 Åpningstider Pick Up Point/Hentested

 

Kundeservice (Komplettmobil):

  • Telefon 33 00 58 20
  • Åpningstider telefon og chat mandag – fredag 09.00 – 18.00 
  • I helgene kan du nå oss på Facebook
  • E-post: kundeservice@komplettmobil.no svartid 48 timer (2 arbeidsdager) 

Dersom vi mot formodning ikke kommer til enighet kan du kontakte klageinstans for elektronisk kommunikasjon: www.brukerklagenemda.no.
ODR portalen kan anvendes ved behandling av sak mellom partene: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main

 


Hvor finner du oss?

Besøksadresse

  • Komplett.no
    Østre Kullerød 4
    3241 Sandefjord

Postadresse

  • Komplett.no
    Postboks 2094
    3202 Sandefjord

Foretaksnummer

  • Foretaksnummer 979 642 121 MVA

Kontakt ang. varer som selges og leveres av en av våre samarbeidspartnere:

 

Bruk vårt meldingssystem:

  • Gå inn på "Min side"
  • Finn den ordren du har spørsmål om
  • Skriv inn ditt spørsmål i feltet merket "Min melding"
  • Du vil motta svar i løpet av 1 virkedag