Chatbot

Chat med fremtiden

Når du kontakter vårt kundesenter via chat vil du bli tilbudt å chatte med en robot, en såkalt chatbot. Vårt kundesenter har med dette fått en ny digital medarbeider som vil kunne besvare uendelig mange henvendelser samtidig, og ventetiden på øvrige tjenester vil gå ned.

Hva gjør en chatbot?

Den automatiske svartjenesten vil kunne besvare de vanligste små og store spørsmålene som daglig kommer inn til vårt callsenter. Dette er som oftest spørsmål rundt produkter, pakkene som er på vei og eventuelle returer.

Chatboten er nyansatt og under opplæring, den vil bli flinkere til å svare 100% rett på kundenes spørsmål ettersom den brukes og får erfaring med de ulike problemstillingene.

Hvor finner jeg chatboten?

Du vil komme i kontakt med chatboten gjennom vår chatboble nederst til høyre på skjermen når du er inne på denne siden. 


Hvordan bruker jeg tjenesten?

Når du skal spørre chatboten om noe kan du med fordel holde setningene enkle for få å mest mulig rett svar til deg. Den fortrekker korte og presise spørsmål slik som «Når kommer pakken min?» fremfor «Jeg bestilte en PC i går og lurer på om den kommer på tirsdag eller onsdag?»